Tuesday 23 August 2011

22 August 2011 yang suram muram

This is the way you left me..I am not pretending..no hope no love no glory..no happy ending..soobss

Aku bukan sedang mengalami kegagalan dalam percintaan..tapi meratapi pemergian myonlydeardaughterrabbit, Kiko! Kiko is a rabbit..she is really adorable, cute, healthy, active and okey-dokey.  Namun, dia telah pergi meninggalkan aku sekeluarga secara mengejut without any signs that she will leave us forever.  Oh Kiko! 

Kiko yang aku beli di Kajang pada usianya dua bulan (September 2010), hampir setahun aku jaga dia dengan penuh kasih sayang..makan minum dijaga rapi..dibelai dan dimanjakan..namun apabila sudah tiba ajalnya...semua itu hilang dalam sekelip mata. 

My adorable daughter : (

My only daughter

Air mata mengalir bagaikan air terjun tiap kali melihat gambar Kiko..dan yang paling membuatkan aku tersedu...


p/s: Kiko, i love you and will not forget you!muahhhh

No comments: