Tuesday 2 August 2011

Korean Drama

Look at my eyes(buat-buat nampak je..hehe)...I'm not a big fan of Korean drama but I've to  admit that I really like to watch Korean dramas.  Antara yang menjadi pujaan hati aku adalah Full House, Winter Sonata, Coffee Prince, Princess Hours, Autumn in My Heart dan My Girl.


Full House..I couldn't stop laughing and crying


Coffee Prince...matched together..both of them are so shweett

yang lain-lain tak penah tonton....ngee..

Bila tonton cita korea ni kan, hati aku bagaikan nasi bertukar menjadi bubur..tetiba je mata ni bergenang lalu tik tik tik...hujan membasahi bumi..nampak sangat hati tisu aku ni..wuwuwuu..then bila ada beberapa scene romantis..maka hati aku berbunga-bunga rasa macam nak menari..hati aku boleh menari okay..hahaha..

Pastu, semua hero dalam drama romantik habis..punyalah gentleman, berkorban apa saja, setia sampai mati punya olang dan yang penting kaya bukan sikit-sikit hoii (amboi, materialistik juga aku ni ey..) indahnya kalau ada boyfriend begituu..teehee..sila berhenti berangan sekarang!

Baiklah. Sambung berangan dalam mimpi pulak..haii laaaahhhh....nyam nyamnyam nyam...

4 comments:

Unknown said...

sye pown ske drama korea jugak tp ta la minat sgt smpai non stop nk tgk . hhee :)

ohTeeka said...

sama la dgn saya..hehehe..certain drama je yang best pon..

Nightroad said...

nk kata mnat, x jugak.. ha3..
btw Japanese drama - Proposal Daisakusen mmg mnat..

ohTeeka said...

japanese drama??xpenah g tonton..amat ciwi..haha